Walking dinner, BBQ en Sing-in zaterdag 10 september 2022

Het lijkt ons erg leuk om elkaar na de zomervakantie weer te treffen en bij te praten én elkaar te inspireren voor het komende seizoen.
Graag organiseren we daarvoor voor de volwassenen een “walking dinner”. Het idee is dat iedere gang van de maaltijd op een ander adres bij gemeenteleden thuis wordt genuttigd en dat iedereen (die de mogelijkheid heeft) een gang kookt.
Voor de jeugd (leeftijd Connect) is er een barbecue en soos in de aanbouw van de kerk met daarna de Sing-in.

De tijdsindeling ziet er als volgt uit: Voor de volwassenen:
16:45 uur            Voorgerecht Adres 1
18:00 uur            Hoofdgerecht Adres 2
19:15 uur            Nagerecht Kerk én mogelijkheid je te verdiepen in diverse activiteiten die dit najaar worden aangeboden.
19:45 uur            Sing-in Kerk
± 20:45 uur         Afsluiting en koffie

Tijdsindeling voor de jeugd:
Vanaf 16:45 uur:  soos en barbecue in de aanbouw van de kerk.
19:45 uur:            Sing-in Kerk
± 20:45 uur:         Afsluiting en koffie

Aanmelden graag via de het formulier hieronder. Je aanmelding ontvangen we graag zo snel mogelijk, maar uiterlijk dinsdag 6 september.

Razor Host
Walking dinner met Sing-in (volwassenen)
Hieronder kan je aangeven of en zo ja, met hoeveel personen je mee wilt doen en welk gerecht je wilt voorbereiden:
Ja, ik/wij doen graag mee met volwassenen en kinderen en willen het volgende klaar maken:
Voorgerecht voor max. personen (excl. eigen gezinsleden)
Hoofdgerecht voor max. personen (excl. eigen gezinsleden)
Nagerecht (meenemen naar de kerk)
Geen voorkeur
Ja, ik/wij doen graag mee met volwassenen en kinderen, maar kunnen helaas niets klaar maken
Nee, ik/wij kunnen niet meedoen maar kom(en) wel naar de sing-in
Nee, ik/wij kunnen niet meedoen

Barbecue met Sing-in (jeugd)
Geef je graag op als je komt. Dat is handig voor de inkopen!